pondělí 25. července 2016

Co se se mnou stalo? Kam jsem zmizela? Moje knihovnička. A tak trochu mimo téma...

Můj nový polštářek <3 ...ano, jsem sovičkofil :D
Tak vážení čtenáři mého blogu, po velice dlouhé době jsem zpět. Když se tak zpětně dívám, poslední knižní recenzi jsem psala na konci června, což je dost šílené. Když porovnám své tempo čtení a psaní recenzí, začínám uvažovat, že je určitě nestihnu dopsat ani do Vánoc (no nic, co jsem si nadrobila, to si taky musím sníst) :D




Tak abych vás už dál nenapínala, hlavním důvodem, proč jsem blog v poslední době dost zanedbávala je, že se mi můj starší bratr odstěhoval do Brna (tak víte, ten náš zapadákov není moc zajímavý :D) a tím se nám v bytě uvolnil jeden pokoj. A tak začala naše domácí přestavba... Jen aby bylo jasno, bohužel ten samostatný pokoj nepřipadl mě, protože náš byt je opravdu malý, ale mamce, a nám se s mladším bráchou zvětšilo místo v pokoji... teď to zjednoduším - mimo jiné budu mít víc místa na knihy :) :) :)

Můj nepovedený pokus o panoramatickou fotku nového pokoje... :D
Za poslední týden jsem opravdu neměla náladu cokoliv psát, neboť mít všechny věci v krabicích, protože se přehazuje nábytek, několik celých dní lézt po stolech i štaflích a taky vydržet několik hodin v záklonu, aby mohl člověk vymalovat hned oba pokoje (mimochodem v malování jsem opravdu amatér :D), a mít mladšího bratra, který veškeré své volné chvíle tráví u počítače, neuspíší napsání recenzí ani trochu.

Ach, ty nevybalené krabice...
Zato jsem v poslední době stihla hned dvakrát navštívit knihovnu, což přidám v samostatném článku, na který se můžete těšit, a úplnou náhodou jsem objevila knížku, kterou bych nejradši nominovala na knihu roku :) knížka se mnou přežívala celé stěhování a - sakra, chybí mi posledních patnáct stránek :D (na zbytek si budete muset počkat v samostatné recenzi, protože o téhle knížce bych se okamžitě dokázala rozepsat :D mimochodem nemůžu pochopit, proč jsem tenhle skvost docela dlouhou dobu přehlížela...)

No jasně, že s ní budu spát... :D
Knížka mě tak šíleně inspirovala, že jsem místo záložky musela použít fotku ze základky, která mi předchozích pět let visela nad postelí...
Tak ještě jeden serióznější záběr na obálku...
Konečně přidávám fotky své pidikniovničky, kterou hodlám v nejbližší době rozšířit (ano, opožděná odměna za vysvědčení se v prasátku dlouho neohřeje :D). Jednotlivé poličky nejsou nijak roztříděné, protože, přiznejme si to, na takovém množství není vlastně co třídit.

Tohle je veškerý můj knižní majetek... teda pokud do toho nezahrnuji dětské knížky :)
1. polička:
Zleva anglické knížky - John Green - nějaké to YA - dvě z mýc nejoblíbenějších knížek z dětství -Malýprinc
Úplně vepředu je sešitek TBR, kam si zapisuji knížky, které mě nějak zaujaly, a potom si je hezky odškrtávám  :)
2. polička:
Zleva Drahokamy v boxíku - dva zápisníčky: jeden na citáty Johna Greena, druhý je můj pomocník k psaní recenzí - dva díly Harryho Pottera, které se ke mně přistěhovaly z knihovny staršího bratra - Austenová - Jana Eyrová anglicky i česky (teda ne, že bych tu anglickou někdy přelouskala...) - Něco jako životopis Karla IV. (myslím, že to byl dárek, ale i dějiny se dají přelouskat, když jsou čtivě napsané :D)
3. polička:
Poslední polička je dost proměnlivá, protože zatím čítá jen moje knížky z knihovny (docela mi to připomíná ty nedopsané recenze...)
Zleva Pavučina lží - druhý a třetí díl Deliria - Saeculum - první tři díly Nástrojů smrti - Mořeplavec - Kryí jméno Verity tu samozřejmě chybí <3


Další pozitivní věcí je, že jsem svého bratra nečtenáře konečně dokopala k tomu, aby začal číst knihu. Teď se mně určitě budete ptát, jak jsem to dokázala, protože třeba máte v okolí taky nějakého zarytého odpůrce knih, ale já vlastně ani nevím... Můj bratr má opravdu rád filmový Labyrint: Útěk a vlastně to byl on, kdo mě nakonec dokopal k přečtení téhle skvělé dystopické série. (recenze na knihu; filmová recenze). On sám tvrdí, že jsem do něho tak dlouho hučela, že film je pitomý a knížka je lepší a že to celé bylo úplně jinak a taky že se na druhý filmový díl nejspíš ani nehodlám podívat... až jsem ho nakonec nejspíš nějak ukecala :D :D :D ...no uvidíme, snad to dopadne líp než předchozí pokus s Harry Potterem :D
Tak, hlavně, že si čte spíš plyšák... :D
Tentokrát už poslední informace, která mě tíží na srdíčku... Doufám, že většina z vás si nejspíš všimla jedné blogerské akce, která se uskuteční v srpnu - jedná se o Vandr knižních blogerů, který má na svědomí Marky. Já mám v plánu se zúčastnit, takže si po dovolené u moře sbalím stan a povandruju na Šumavu.  Bohužel já se svým orientačním smyslem zabloudím i v rodném městě, proto bych byla moc ráda, kdyby se ozval kdokoli z vás, co by mohl jet z Brna nebo aspoň z Moravy, abych nemusela jet sama přes půl republiky. Jestli někdo máte strach ze spaní ve stanu, musím vás ujistit, že zase taková hrůza to není :) Můžete si prohlédnout i facebookovou stránku události. :)

Zdroj obrázku a odkaz na celý článek u Marky
Teď se s vámi zase rozloučím, protože mám v hlavě spoustu nápadů na články, protože mám nekonečné množství nedopsaných recenzí a protože musím okamžitě dočíst těch zbývajících patnáct stránek ze strhující knihy Krycí jméno Verity...

3 komentáře:

  1. Taky nestiham psat recenze vzhledem k rychlosti cetby :-D jinak pekna knihovnicka.
    www.fantasyalatriel.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky za komentář, asi nejsem jediná :) jinak knihovnička je prostě malá, ale co, mým zvykem je využívat městskou knihovnu :)

      Vymazat
  2. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat

Budu ráda za každý komentář a budu se snažit na něj odpovědět! Uvítám nápad, radu i kritiku... můžete mi napsat i na irena.kadava@gmail.com