pondělí 2. května 2016

Destrukční deník #5

Pátý díl destrukčního deníku na sebe nenechá dlouho čekat a stránečky už se perou o to, kterou vyberu do dalšího dílu. Doufám, že jako vždycky napjatě čekáte až přidám další svůj inspirativní článek, a nebo taky ne. Je tu pondělí spolu s dalšími náhodně vybranými a náležitě okomentovanými stránečkami z mého destrukčního deníku.







Dnešní první vybranou stránkou je úkol, který musíte splnit levou rukou. Vlastně nevím, proč jsem si vybrala zrovna Exupéryho a Malého prince (nejspíš už jsem byla přesycená všude se objevujícími citáty Johna Greena :D), ale myslím, že se mi docela povedl (chvíli jsem uvažovala o tom, že s trochu cviku bych se mohla naučit kreslit obouručně :D)

Další stránka nemá žádný hluboký význam (vlastně myslím, že jsem opět zkoušela nové fixy :D), bylo to spíš jen takové jednoduché vzpomínání na dětská léta :)


Následující stránku jsem kreslila v období, kdy jsem absolutně propadla lapačům snů (doma nad postelí mi visí asi tři a jeden jsem si dokonce nakreslila na tričko :D). Vím, že nápad to nejspíš není moc originální, ale já musela :)


Podobné problémy zná nejspíš každý knihomol... Stránku jsem kreslila před nástupem na střední, kdy jsem si musela shánět učebnice - myslím, že ty knížky jsem si nakonec nekoupila... škoda.


Jedna z úplně prvních a ne příliš povedených stránek... Tuším, že úkol jsem vlastně zatím nesplnila :D


Doufám, že se vám dnešní inspirativní článeček líbil :) Na další se můžete těšit zase za týden :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Budu ráda za každý komentář a budu se snažit na něj odpovědět! Uvítám nápad, radu i kritiku... můžete mi napsat i na irena.kadava@gmail.com