čtvrtek 31. března 2016

Návštěva knihovny #1

Po dnešní návštěvě knihovny jsem se místo pěti knížek vrátila s osmi (no, vlastně sedmi) a dokonce jinými, než pro které jsem původně šla. ...znáte někdo ten pocit???

Takže jsem se rozhodla vytvořit novou rubriku, ve které vám představím knížky, které jsem "ulovila" v naší knihovně. 

Taky jsem došla k závěru, že vzhledem k tomu, jak málo knížky nakupuji nebudu vydávat žádné články typu "měsíční shrnutí" apod. a unboxingů se ode mně taky moc nedočkáte.

Ale pojďme k věci... tedy ke knížkám.


Delirium a Isla a šťastné konce byly na mém původním seznamu. Obě jsem si chtěla už dlouho přečíst, ale v knihovně jsem je nikdy nemohla najít (no dobře, nejspíš jsem se mohla zeptat, ale já nejsem příliš komunikativní člověk :D), nebo byly neustále vypůjčené. Na Islu se těším už  od té doby, co vyšla a Delirium mi už před nějakou dobou doporučila kamarádka.


Původně jsem si šla pro Kečupová mračna, která jsem opět nenašla, a místo toho jsem si půjčila další dvě pokračování Mého sladkého šestnáctého století, a to Příběh dvou staletí a Můj ne tak sladký život. Dlouho jsem váhala, jestli to má cenu, protože vůči prvnímu dílu jsem měla několik větších výtek (moji ne až tak pozitivní recenzi na první díl najdete zde). Nakone jsem se rozhodla jim dát druhou šanci (no co, v nějhorším případě se budu smát tomu, jak je hlavní hrdinka pitomá)...


Dalšími kráskami čekajícími na přečtení jsou knížky všemi opěvované Kateřiny Petrusové. S hlavou v oblacích pejru jsem měla opět na seznamu.


A jaké bylo moje překvapení, když jsem na stejném místě objevila i "všechny tři díly" série Bavettovi. Když jsem s těžkým školním batohem a hromadou čítající osm knih došla po schodech dolů (hurá, podařilo se mi jich bez nehody donést všech osm), aby mi knihovnice knížky načetla, s mírným zděšením jsem zjistila, že místo jednoho dílu Bavettových jsem si donesla něco zcela úplně jiného. Omylem přinesenou knížku jsem nechala knihovnici a doufala, že chybějící díl není první (samozřejmě, že byl).

Dofotila jsem ještě dvě knížky z knihovny, které mi zůstaly doma (zbývajících šest jsem dnes s úspěchem a s předstihem vrátila), protože na ně musím sepsat recenze. Vážka v jantaru i Aspoň trochu normální se mi strašně líbily a těším se, až na ně ty pozitivní recenze napíšu... :D


Z mého původního seznamu jsem úplně zapomněla na měděného jezdce a Kečupová mračna i Dash & Lily: kniha přání, jsem nemohla najít. Dobrá zpráva je, že Nebezpečnou lásku jsem nejspíš jenom přehlídla, takže se pro ni a Kečupová mračna zítra vrátím :D



Mám taky v plánu sepsat článek o knihovnách obecně, ale to chce zatím čas.



4 komentáře:

  1. Slušná hromádka :) Jsem zvědavá co řekneš na Delirium, to je podle mě pěkná knížka :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Strašně se na něho těším, kamarádka ho vychvalovala do nebes... :)

      Vymazat
  2. Pěkné úlovky! V budoucnu bych se chtěla dostat k Dianě Gabaldon a také Aspoň trochu normální mě láká :) Přeji příjemné čtení :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aspoň trochu normální je takové čtení na jedno odpoledne, ale Cizinka a další díly se i mně četly dlouho, možná to bylo tím, že jsem si je, kvůli jejich tloušťce nemohla nosit do školy... :D ale zkus to,mně se obojí moc líbilo :)

      Vymazat

Budu ráda za každý komentář a budu se snažit na něj odpovědět! Uvítám nápad, radu i kritiku... můžete mi napsat i na irena.kadava@gmail.com