čtvrtek 3. března 2016

Knížkomolka bloguje!

Zdravím,
vítejte na mém nově vznikajícím blogu! Celý blog bych chtěla zasvětit převážně (ale nejen) svému největšímu koníčku - KNIHÁM!

 Ale proč jsem se rozhodla pro knižní blog, když takových už vzniklo víc než dost?

Prostě jsem si splnila sen! Asi před rokem, nebo víc mi prostě došly knížky, nevěděla jsem co číst a cítila se tak nějak ztracená. Potřebovala jsem knihomola v mám věku a v okolí se moc takových nevyskytovalo. Na knižní blogy jsem tedy narazila náhodou na internetu při hledání dalších knížek. Líbily se mi recenze i články na zamyšlení a postupem času se mi v hlavě začaly rodit moje vlastní nápady...

Trvalo to dlouho, ale můj vlastní blog je konečně na světě a ty milý čtenáři můžeš vidět výsledek mého snažení, ale poprosím tě, buď shovívavý k mým začátečnickým chybám!


Žádné komentáře:

Okomentovat

Budu ráda za každý komentář a budu se snažit na něj odpovědět! Uvítám nápad, radu i kritiku... můžete mi napsat i na irena.kadava@gmail.com